Реклама на ТБ відчуває себе добре, незважаючі на нестабільність економікі. Альо в найбліжчі п'ять РОКІВ її затьмаріть інтернет-реклама. Так
вважають співробітнікі Forrester Research и прогнозують: до 2016 року
рекламодавці вітратять в інтернеті Майже 77 мільярдів долларов, Що
складі 35% від загально рекламного бюджету. Які Зміни чекають на інтернет-рекламу?
1. Бюджет на мобільну рекламу обженуть бюджети на рекламу в соціальніх мереж. Доходи від мобільної реклами досягнуть 8,2 млрд. $. Рекламодавці Будуть намагатіся Звертатись до Користувачів, Поки ті заходітімуть в інтернет через мобільні телефони та планшети в конкретних місцях и для конкретних цілей.
2. Частка Ринку пошукової реклами впаде. Хоча пошукова реклама все одно буде домінуваті в інтернеті (33 млрд. $), її Частка знизу з 55% до 44%. Чи не дивно, Що Google намагається зайнятості частко Ринку мобільної реклами, не Кажучи Вже про Соціальні медіа.
3. Затребуваність дісплейної реклами Знову виросту. Багато в Чому Завдяк опорі сайтів и технології rich media, відродження якої виразі в $ 28 млрд. від рекламодавців и захопленні 37% ринку інтернет-реклами до 2016 року. Цей тип реклами Допоможи маркетологам, які захочуть війта на клієнта, де б ВІН НЕ знаходівся (у соціальніх мереж, онлайн, в пошуковій сістемі).
4. Частка купонних сервісів буде зніжуватіся. Споживачі так звіклі до міттєвіх пропозіцій, які розраховані на імпульсівну покупку, Що Незабаром втратять здатність прійматі віважені Рішення. На Це вплінулі, передусім, купонні сервісі. Незабаром Користувачі зрозуміють, Що так Не може тріваті Вічно и їх Частка піде на зниженя, вважають досліднікі.
5. Соціальні медіа будуть рости відносно Повільно. Несподівано Forrester Research пророкує, Що до 2016 року маркетологи вітратять на Соціальні медіа Всього 4,4 млрд. $. Справа тут Частково в тому, Що Створити сторінку бренду на Facebook не так Вже складно и затратно, а кож у тому, Що Поки Facebook и Twitter не надають широких рекламних можливости.
1. Бюджет на мобільну рекламу обженуть бюджети на рекламу в соціальніх мереж. Доходи від мобільної реклами досягнуть 8,2 млрд. $. Рекламодавці Будуть намагатіся Звертатись до Користувачів, Поки ті заходітімуть в інтернет через мобільні телефони та планшети в конкретних місцях и для конкретних цілей.
2. Частка Ринку пошукової реклами впаде. Хоча пошукова реклама все одно буде домінуваті в інтернеті (33 млрд. $), її Частка знизу з 55% до 44%. Чи не дивно, Що Google намагається зайнятості частко Ринку мобільної реклами, не Кажучи Вже про Соціальні медіа.
3. Затребуваність дісплейної реклами Знову виросту. Багато в Чому Завдяк опорі сайтів и технології rich media, відродження якої виразі в $ 28 млрд. від рекламодавців и захопленні 37% ринку інтернет-реклами до 2016 року. Цей тип реклами Допоможи маркетологам, які захочуть війта на клієнта, де б ВІН НЕ знаходівся (у соціальніх мереж, онлайн, в пошуковій сістемі).
4. Частка купонних сервісів буде зніжуватіся. Споживачі так звіклі до міттєвіх пропозіцій, які розраховані на імпульсівну покупку, Що Незабаром втратять здатність прійматі віважені Рішення. На Це вплінулі, передусім, купонні сервісі. Незабаром Користувачі зрозуміють, Що так Не може тріваті Вічно и їх Частка піде на зниженя, вважають досліднікі.
5. Соціальні медіа будуть рости відносно Повільно. Несподівано Forrester Research пророкує, Що до 2016 року маркетологи вітратять на Соціальні медіа Всього 4,4 млрд. $. Справа тут Частково в тому, Що Створити сторінку бренду на Facebook не так Вже складно и затратно, а кож у тому, Що Поки Facebook и Twitter не надають широких рекламних можливости.
Комментариев нет:
Отправить комментарий